filmtips of the day; Mirrors



Mirrors:
Eftersom det är halloween idag så blir detta dagens tips. Jag tycker egentligen inte att en är bra, bara den läskigaste filmen jag någonsin har sett.
Filmen handlar om en man som får ett nattvaktjobb på en nerbrunnen galleria. Den förra vakten hade blivit brutalt dödad i gallerian under sitt skift så därför blev mannen anställd. Polisen hittade inte heller någon gärningsman så man la ner fallet.
Mannen märker efter ett tag på sitt jobb att det är något speciellt med speglarna, och inte på ett gott sätt. Han bestämmer sig då för att "klura" ut det och då vänder sig speglarna mot han. Först dödar hans systers spegelbild henne på ett brutalt sätt som man får se, sen går dom efter hans famlij.

Detta låter kanske jätte löjligt, men jag är ganska dålig på att förkara och jag lovar, denna filmen är hemsk!
jag själv klarade inte av att sova i mitt egna rum med spegelvägg på två månader först!



Ha en bra halloween allihopa för nu ska jag träffa andreas och vara med han hela kvällen så uppdaterar inget mer idag!

Kommentarer
Postat av: maria

läskig filmen verkar vara.. haha..

2009-10-31 @ 16:08:56
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Klicka på våran blogg=)

oh vad läskigt.

2009-10-31 @ 18:11:23
URL: http://perikarin.blogg.se/
Postat av: terris

åh jag måste se den, jag som är så lättskrämd!

svara gärna på min dagens fråga i min blogg :D

2009-11-01 @ 17:07:50
URL: http://linneatherese.devote.se

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0