godmorgon,!


what i'm wearing today, inget speciellt bara jeanstights och svart långt linne,  känner mig för sliten för smink med så detta blir resultatet.

förlåt för dålig uppdatering igår, fick väldigt stressigt!
var nere på vingen från klockan fem och inte förrän vid två tiden kunde jag åka hem, så var helt slut efter att ha jobbat gratis i så många timmar!

så nu har jag precis vaknat och har fått sova ut, vilket är väääldigt skönt!

sen är det halloween idag med får se hur det ska firas men mår inte på topp så blir antagligen hemma med en läskig film och godis nermysad i sängen.
- inte för att jag kommer våga kolla på en läskig film, men det är en annan femma!

hade tänkt senare att lägga upp mina värsta filmer till halloween som jag har sett,
och aldrig kommer se om!
haha!

långt inlägg känner jag, iallfall lev med det!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: ja han är helt klart bäst! :D han är kung :)



ha en fortsatt fin dag, kram!

2009-10-31 @ 14:50:33
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha, det är bra (vet inte vad jag svarade på men men, hi-hi)<3

2009-10-31 @ 15:48:32
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0