godmorgon, !

det här är inte en obligatorisk header ja har, håller på med en ny men hatade min gamla så har denna sålänge!

Iallafall uppdaterade inte igår men jag börjar bli bättre aight?
så var iallafall med andreas efter skolan, sen vid åtta åkte jag hem eftersom ja har två uppsatser + redovisning att göra, spanska prov att plugga på och hemkunskapsprov att plugga på och en matteläxa, kuuuul!
och just det ja en svenska läxa också :(
aja ja vill höja mig i alla ämnen så det är bara att kämpa på :D

nu ska jag iallafall iväg till gymnasiemässan på svenska mässan, åker först dit med skolan sen med mamma :)

song of the day
- denna låt kommer förgylla min dag!


hawk nelson (L)
detta albumet släpptes 22 september, gryymt bra är alla låtar!

Kommentarer
Postat av: justjen

skicka några/någon bild du vill ha då :D <3

2009-10-12 @ 14:50:47
URL: http://justjen.devote.se

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0