The smell of you in every single dream I dream

äntligen helg igen!
helgen började med att jag efter skolan åkte in med matilda & lisa till stan, åt på China Palace sen drog vi till våran kära biljard vid halv sex. Spelade i drygt två och en halv timme, gööött!
Sen vid tjugo över åtta började vi dra oss tillbaka till vårat kära Torslanda, skulle egentligen hem och bara hämta grejer och sen hem till matilda. Men fega som jag och lisa var så orkade vi inte sätta oss på bussarna till Eriksberg vid halv elva så stack hem istället, SOCIALT!
Idag är det segling som gäller klockan två, tagga! Efter det har ja lyckats trippelboka så får se vad jag väljer, ska ha en sköööööööön lördagkväll iallafall.
nu ska jag dra tummen ur röven och laga mat för att inte bli hungrig när jag seglar, potatisbollar med antricote - ni gillar det!
hittade gammal bild från i somras, brun och LÅNGT blont hår... jag ska spara ut igen!

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0