you'll never know the girl behind the mask,

tänkte berätta lite om min helg, i fredags kom matilda hem till mig vid nio tiden så lanade vi vampire diaries-avsnitt hela kvällen.
sen på lördagen stanna matilda kvar och var allmänt cool med mig, sen sov sov hon här den natten med så på söndagen bestämde vi oss för att vi har ätit för mycket tjockt hela helgen så då stack vi ut och sprang sen så efter det ringde vi upp lisa så åkte vi hem till matilda med nyttig mat och nyttig efterrätt så myste vi med det och sällskapsspel och "svindlande höjder" (film).. haha pensionärer.
Sen så idag så åkte vi och tränade biljard inför sm den 8-9 maj. VI TAGGAR! sen så skulle ja träffat matilda och julia nu men de blir nog inte av, aja ha de bäst!
jag och matilda är snygga - och ni gillar det!

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0