your love is my drug,

Jag älskar dig andreas, förlåt för alla mina utbrott jag kan få på dig ibland, eller hur jag kan behandla dig när jag inte är på humör. Jag vet att vi har haft våra uppgångar och nedgångar och du ska veta att jag skäms över hur jag har behandlat dig under våra nedgångar och hur mycket jag har sårat dig. Men allt den skiten gjorde oss bara starkare som par även om du fick ta den stora smällen. Vad jag försöker säga är att jag kan inte leva utan dig, att du är bortrest från mig i en vecka är svårt nog, behöver dig för att överleva. Hoppas verkligen att det är vi föralltid, jag vet att vi bara vart tillsammans 9 månader men just nu känns det som föralltid. 
Så hoppas att du inte hatar mig för mycket under våra gräl vi har, även om jag säger helt fel saker och behandlar dig på helt fel sätt. Tack för att du står ut med mig och älskar mig mer än vad jag är värd.
Jag älskar dig Andreas Ljungbeck
- 9 månader i söndags, så nu är det bara att vänta in 10,11,12 och många fler månader!

Kommentarer

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0