balklänning - ett föralltid jobbigt dilemma för tjejer,

Jag vet att jag är väldigt tidig men har redan börjat kolla runt efter balklänning, vill att den ska vara perfekt, snygg och inte överdriven. Vill inte vara föör uppklädd men samtidigt en väldigt snygg.
Är inne på topshop.com & nelly.com nästan varje dag för att hålla mig uppdaterad med det senaste som kommer in.
Samtidigt vet jag inte om jag vill köpa en klänning nu för då finns det risk att jag inte gillar den alls lika mycket i juni, hahha jobbigt dilemma jag har!
- gillar denna klänningen nu, men gör jag det om några månader med?

Kommentarer
Postat av: K

Snygg klänning! och snygg blogg med :)

2010-02-24 @ 23:16:15
URL: http://thisiskay.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0