jag e sååååååå cool

blev inte ensam hela kvällen igår, andreas kom hit vid niotiden så myste vi med film hela kvällen. Och idag har inte han kunnat ta sig hem pga av snöstormen så har han här inatt med :)
kom på det med idag att jag inte sovit ensam en enda natt på hela lovet, eller ah sen förra fredagen. För mellan lördag-söndag sov jag hos andreas, sen på söndag-måndag så sov andreas här och sen på måndag-tisdag sov jag hos matilda, och sen på tisdag-onsdag sov andreas här, och sen på onsdag-torsdag sov jag hos andreas och sen på torsdag-fredag sov matilda här och igår på fredag-lördag sov andreas här och idag sover andreas här igen.
haha någon gillar inte att vara ensam?


andreas älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm bög ?

2010-02-21 @ 15:05:32

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0