Starting all over,

Har bestämt mig för att ha min blogg som en slags öppen dagbok, kommer skriva vad ja gjort under dagen och vad jag känner. Har den inte för att få läsare eller så utan för mina vänner och så.
Äntliigen lov iallafall, detta fira jag igår med att vara med och jobba på ett disco för sjuåringar, SJUKT jobbigt. Sen när det var slut så mötte jag upp Matilda och Julia, så köpte vi lite gott sen var det meningen att vi skulle åka hem till Matilda i Eriksberg men så började jag bråka med mamma så hon kom och hämta mig och Julia vid halv elva ungefär, så lite failkväll.
Idag har ja ingen aning om vad jag ska göra, har hunnit med att städa på mitt rum och fylla på mobilen med musik och ingenting annat. Hade nog tänkt att träna lite sen träffa någon.  Sen har jag bestämt mig att börja använda kameran mycket mer, vill ha lite mer bilder nu från våran sista termin i nian!
Jag och Matilda för några veckor sen. bild tagen från Julias blogg.

Kommentarer
Postat av: paulina

me like that huuuuh <3

2010-02-13 @ 18:24:25
URL: http://paulinabaekke.blogg.se/
Postat av: matilda dahlqvist

Fin bild -.-

Älskar dig! tagga måndag hahah puss!

2010-02-13 @ 23:31:59
URL: http://matildacarolina.blogg.se/

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0